تبلیغات آقا جان، باید هدفمند باشد. کشکی کشکی که نمی شود مخاطب جذب کرد. مثلا برای یک فروشگاه مبلمان فروشی خیلی به صرفه تر و مقرون به ارزش تره اگر با یه سرشماری ساده آگهی ها و ژورنال های تبلیغاتی خودش رو به آدرس خونه هایی پست کنه که نوسازن، یا تازه خریده و اجاره شدن. یا مثلا یه سوپر مواد غذایی وقتی آمار خرید مشتریش رو بررسی می کنه می بینه گلاب به روتون طرف به کره و لواشک و دستمال توالت خیلی علاقه داره که خب بر این مبنا می تونه کالاها و مواد غذایی مشابه رو به طرف معرفی کنه...و احتمالا اون وسط آدرس و شماره یه متخصص داخلی و امراض معده رو هم واسش بگنجونه. سودش هم به همه می رسه. خب ؟
حالا من موندم، این چه گیریه که الان نزدیک دو هفته است هی ایمیل میاد که «با فلان قرص و پماد و شربت قوای جنسی خود را تقویت کنید». نکنه شما چیزی می دونین که من نمی دونم ؟!